Stora inlägget(kommer update)

Har fått tillbaka krafterna nu och nu ska jag skriva om resan.

Allt började klockan halv 7 på morgonen i avesta/krylbo , vi åkte tåg till Arlanda , jag somnade på tåget och när jag vaknade hade dom jävlas med mej och ta ut passet från min väska , när vi ståg på Arlanda hade dom tagit ut mitt pass och jag fick panik , tänkte nu blir det ingen resa, men sen tog dom ut passet ur sin ficka hahaha.

På Arlanda blev det en lång väntan. Hungrig som fan och bara ville komma ner till prag ,
En panpizza och en cocacola kosta 100kr så nej tack väntar hellre på att äta en flygplans macka då.
Men gick bra och flyga och så iallfal. var bara slitet att sitta på planet.

När vi kom fram så tog vi taxi på en gång till hotellet , När vi kom fram så var hotellet överbokat och vi skulle till ett annat hotell, Vi fick beskrivning och allt , men det tog oss timmar och hitta det en då tanke på att ingen ville hjälpa oss , Folk såg ner på oss och vi visste inte varför. Skriver snart varför.

Vi hitta hotellet och vi packa upp väskorna . väldigt fint hotell var det . Vi drog oss ur på en gång in till prag .
Åt lite mat och så där , sen blev det vandring runt halva prag för vi hitta ingenting , men det sluta med att vi gick som två alkisar och drack öl.

Vi drack mera på hotell rummet och vi drog ut in till prag för att testa krog livet där ute.
Alla dagar vi var ut på så kom vi fram till att lokal krogarna är bäst . Dansare på varje krog inne i stan och så där , men var lite dyrare där inne med , men Trevligare personer som var utan för prag . En öl kosta kanske 8 kr på krogen som billigaste , men sista kvällen hitta vi en skön krog som vi drack kanske mellan 30 -40 drinkar och öl plus mat och chips hela tiden  , det gick på 250kr per skalle. Men ölen var grym där nere iallafal. Vi glömde köpa hem ,

Folket där hata oss , aldrig varit med om nåt värre . Ingen ville hjälpa oss eller prata med oss , vi var skit i deras ögon .
Vi blev ut tittade vart än vi gick , bussar som åkte förbi , folk som gick förbi oss. fyfan skönt att vara hemma igen
Folk frågade ibland mej om hjälp och så , så dom tog väll mej som en zigenare eller nåt.
Men dom vi fick hjälp av var super trevliga . men det var inge många .
Man märker verkligen hur invandrare i sverige känner sig , vi kunde sitta i en spårvagn och alla titta på oss ,
när vi kom in på en krog kunde folk dra på en gång för att vi kom.

Efter letande hitta vi marknaden , fult med kläder , vapen och allt . var riktigt drygt att vara där , dom hållde i en och man fick lov och köpa bara för att bli av med dom. om dom sa 4000ckr sa jag 200ckr , men det gick i genom efter ett tag.

Maten vi åt var ju tex pizza , KFC , och deras mat , men vi hade lite svårt och bestämma oss vad vi skulle äta , men maten var okej där nere iallfal, och billig.

Resan sluta bra iallfal och så , jag måste till jobbet nu så hinner inte skriva nå mera. kommer mera , och mera bilder

Sliten som fan och jobbat ett nattskift.

Arlanda terminal 5

En kille ville sova som en luffare där inväntan på planet.

Jag och vännen sliten som fan på planet